فروش فایل 6

فروشگاه فایل 6

فروش فایل 6

فروشگاه فایل 6

چگونه بهترین کادو تولد را بخریم ؟

چگونه بهترین کادو تولد را بخریم؟

 

کادو تولد چی بخریم؟ چگونه بهترین کادو تولد را بخریم؟ اینها سوالاتی هستند کـه وقتی بـه جشن تولدی دعوت میشویم بـه ذهنمان می‌رسد. حتی اگر سلیقه دوستان و اطرافیان مان را هم بدانیم باز هم درباره خرید یک کادو ماندگار و منحصر بـه فرد بـه دو راهی بر میخوریم. دراین پست راهنمای خرید کادو تولد و ایده هایی برای خرید کادو تولد را مرور میکنیم. با مجله پارس ناز همراه باشید.

 

فرمول طلایی خرید کادو

اول از همه ی بگوییم، انچه در این جا بـه آن فرمول می‌گوییم بـه معنی واقعی کلمه، یک فرمول نیست. چون در مورد افراد صحبت می‌کنیم، پس قطعا این موضوع بسیار پیچیده تر از یک فرمول خواهد بود. که شاید در خرید کادو تولد برای پسر ها بیشتر کارایی داشته باشد با درنظر گرفتن این موضوع، تاکتیک ها و رفتار هایی وجود دارند کـه میتوانند شـما رابه یک کادو دهنده فراتر از معمولی، یعنی عالی، تبدیل کنند.

مهم تر از همه ی این کـه، برای نتیجه گرفتن در مورد خرید یک کادوی خوب، شـما نیز باید تلاش فراوانی بـه خرج دهید. اگر معضل خرید کادو دارید، سعی کنید وقت بیشتری برای خریدن کادوی مناسب بگذارید یا آن رابه شخص دیگری بسپارید. مانند هر کار دیگری، در هنگام خرید کادو هم باید هدف خودرا مشخص کنید. بـه زبان ساده، یک کادوی خوب، باید مورد استقبال و قدردانی گیرنده آن قرار بگیرد.

 

بسیار دقت کنید

دقت کردن، مهم‌ترین موضوع در انتخاب کادو خصوصا کادو تولد دخترانه اسـت، بهمین دلیل آنرا بعنوان نخستین مورد بشما معرفی کرده ایم. دقت کردن همیشه باعث میشود تا کادوهای بهتری را انتخاب کنید. اما دقت کردن دقیقا بـه چـه معناست؟ دقت کردن یعنی حواس تان بـه افرادی کـه ممکن اسـت در آینده برای آنها کادو بخرید باشد، یا مثلا در تعاملات خود با همسرتان، بـه دنبال ایده تولد همسر مناسب برای کادوهای شان باشید.

za9v_c6.jpg

دقت کنید آنها چـه چیزهایی را می پسندند، دوست دارند یا میخواهند عوض کنند؛ اما تاکنون اینکار را انجام نداده اند. مشاهده ی دقیق رفتار اطرافیان باعث می‌شود تا حداقل، دید بهتری نسبت بـه علایق و سلیقه ی انها پیدا کنید. اگر بخاطر سپردن این ایده ها تا زمان خرید کادو برایتان دشوار اسـت، یک فایل در موبایل یا کامپیوتر خود باز کنید و هرگاه ایده ای بـه ذهنت ان رسید، آنرا در آنجا یادداشت کنید.

 

علاوه بر این، این روز ها گوشی موبایل همه ی دوربین دارد؛ پس بلافاصله از ایده هایتان عکس بگیرید و آنها را دریک فولدر جدا برای آینده نگه دارید. معلوم نیست ایده ی خوب برای کادو دادن کی بـه ذهن شـما میرسد، پس دقت کردن بـه رفتار اطرافیان رابه زمانی کـه میخواهید بـه آنها کادو بدهید، موکول نکنید.

 

از سوال پرسیدن نترسید

شاید دادن سورپرایز تولد همسر یا سورپرایز تولد دوست پسر، کـه هدیه گیرنده ازآن بی خبر اسـت، ارزش شخص هدیه دهنده را بالا ببرد، اما گاهی اوقات، خریدن هدیه ای کـه هدیه گیرنده واقعا آنرا میـــخواهد، بسیار مهم تر اسـت. ممکن اسـت بـه رغم دقت های شـما، ایده ی مناسب در زمانی کـه بـه آن نیاز دارید بـه ذهنت ان نرسد.

اگر بـه چنین موردی برخوردید، از اطرافیان شخص هدیه گیرنده کـه وی را بـه خوبی می شناسند، و یا حتی از خود او، نظر خواهی کنید. همه ی چیز بـه توانایی و وقتی کـه برای این موضوع صرف می‌کنید بستگی دارد.

 

زودتر کادو را بخرید / نخرید

این مورد ازآن مواردی اسـت کـه بستگی بـه شرایط دارد. اگر چند ماه زودتر یک هدیه ی مناسب پیدا کردید، شاید ارزش خریدن داشته باشد؛ البته بـه این شرط کـه بدانید آنرا برای چـه شخصی میخرید. با زودتر خریدن کادو، دیگر نگران لحظات آخر و کمبود وقت نخواهید بود. البته یک نوع از زودتر خریدن کادو هست کـه نباید انجام دهید:

 

خریدن یک کادو بـه منظور آن کـه ممکن اسـت یک روز برای کسی لازم شود. یک کادو باید خیلی عمومی یا جذاب باشد تا بتوان آن رابه این منظور خریداری کرد. بعلاوه احتمال کمی وجوددارد کـه شخص دریافت کننده کادو احساس کند کـه برای آن کادو وقت گذاشته اید و بـه آن فکر کرده‌اید. همچنین ممکن اسـت هیچ گاه شرایط هدیه دادن آن بوجود نیاید، کـه دراین صورت پولتان را هدر داده اید.

 

لحظ? آخری خرید نکنید

خرید کادو در آخرین لحظه همیشه اجتناب پذیر نیست، « مثلاً وقتی ناگهان بـه مهمانی تولد دعوت می‌شوید»، اما برای مناسبت های قابل پیش بینی مثل تولد، سالگرد عقد و ازدواج، تعطیلات یا عروسی دلیلی ندارد در آخرین لحظات بـه دنبال کادوی مناسب باشید.

مثلاً درصورت موکول کردن خرید عیدی نوروز بـه روز ?? ام اسفند، و یا در سایر مناسبت های اینچنین، وادار خواهید شد تا در معرض ترین گزینه ی ممکن را خریداری کنید. با یادداشت کردن موقعیت های مهم در تقویم، خودرا از درگیری و اضطراب خرید کادو رها کنید. میتوانید ? تا ? هفته قبل از مناسبت مورد نظر، بـه خودتان یاد آوری کنید تا وقت کافی برای جست‌وجو و خرید کادو را داشته باشید.

 

کادو های کلیشه ای غیر واقعی یا معنی دار نخرید

قبول کنید؛ رز قرمز و خرس عروسکی کادو های کلیشه ای روز ولنتاین هستند. کادوهای کلیشه ای این ذهنیت را ایجاد میکنند کـه شـما یک فرد تقلید کننده یا تنبل هستید. پس بهتر اسـت از خرید کادوهای کلیشه ای خودداری کنید، مگر آن کـه هدیه خودرا برای فرد مورد نظرتان شخصی سازی کنید. همسرتان عاشق گل اسـت؟

 

بـه گل فروشی بروید، گل مورد علاقه وی را انتخاب میکنید و از فروشنده بخواهید تا آنرا دریک سبد کـه مخصوص شـما طراحی شده تزئین کند. یک کار کلیشه ای دیگر، سپردن خرید کادو بـه شخصی دیگر اسـت. شاید شـما در محل کار خود شخص مهمی باشید، اما مسئولیت خرید کادو یا دیگر کارهای مهم رابه منشی یا کارمند خود نسپارید.

بـه رفتار اطرافیان دقت کنید، ایده پردازی کنید و از منشی یا کارمند خود، فقط برای انجام امور هماهنگی یا دریافت کادو کمک بگیرید. احتمالا نظر همسرتان هم همین اسـت، سعی کنید در انتخاب کادویی کـه می‌دهید نقش داشته باشید. دراین جا باید بـه کادو های معنی دار هم اشاره کنیم، چون می‌توانند بـه رابطه ی شـما و شخص کادو گیرنده، آسیبی جدی وارد کنند. بـه بیان دیگر:

 

کادویی ندهید کـه پیام خاصی رابه کادو گیرنده انتقال دهد. برای مثال، کارت اعتباری عضویت در باشگاه ورزشی «بـه نظرم چاق شده ای» یا محصولات ضد چروک پوست «پیر بنظر می‌رسی» و امثال انها، کـه ممکن اسـت انتقال دهنده ی پیامی منفی باشد، رابه کسی ندهید. در آخر، کادوی غیر واقعی ندهید. کاری نکنید کـه کادو گیرنده وادار شود از شـما بپرسد: پس کادوی مـن چـه شد؟

 

 

سایت ارائه دهنده تجهیزات نفت و گاز

پتروسا، برترین وبسایت ارائه دهنده تجهیزات نفت و گاز

  • معرفی شرکت

شرکت پتروسپنتا آذر با نام تجاری پتروساکو با تکیه بر دانش متخصصان شرکت و همچنین با تجربه‌ای قریب به 20 سال توانسته است نام نکویی در زمینه تولید، واردات و تامین تجهیزات نفت و گاز از خود برجای گذارد.

nwyt_d1.jpg

  • لوله

بی تردید خطوط لوله انتقال نفت و گاز از شریان‌های مهم اقتصادی کشور و از سرمایه‌های ارزشمند ملـی بـه شـمارمی‌روند. بنابراین لازم است مجموعه‌های کارفرمائی، پیمانکـاری و بهـره بـرداری احسـاس مسئولیت نموده و ازمحصولات و ادواتی استفاده کنند که از پیشرفته‌ترین فناوری‌هـا برخوردار بوده و معتبرترین استانداردهای روز دنیا را دارد.

یکی از بخش‌های اصلی تشکیل دهنده یک مجموعه طراحی پروژه‌های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، بخش پایپینگ می‌باشد و لوله به عنوان  مهم‌ترین قسمت از مجموعه پایپینگ است که بخش وسیعی از طراحی پروژه‌ها را  به خود اختصاص می‌دهد و دارای انواع مختلفی است. بطور کل لوله‌ها در بخش صنعتی به دو دسته لوله‌های فلزی و لوله‌های غیرفلزی تقسیم می‌شوند که هرکدام کاربردهایی متفاوت و متنوعی دارند. که در ادامه تنها به بررسی ویژگی‌ها و کاربردهای لوله‌های فلزی می‌پردازیم.

  1. انواع لوله‌های فلزی
  1. لوله‌های فولادی ضد زنگ (Stainlss Steel)                                                      

این نوع فولاد ترکیبی از آلیاژ آهن، کرم و نیکل می‌باشد و بسته به میزان کرم و نیکل موجود در فولاد از انواع متنوعی برخوردار است. در واقع تعداد زیاد انواع و رده‌های فولاد ضد زنگ نشانگر آن است که این فولادها به طور وسیعی در صنایع مختلف کاربرد دارند.

با توجه به سختی فرآیند ساخت این نوع فولاد  معمولا از قیمت بالایی برخوردار می‌باشند، که همین موضوع سبب گشته تا در پروژه‌هایی که هزینه جزء پارامترهای کم اهمیت تلقی شود، بکار رود.

جالب است بدانید در صورتی‌که عملیات پرداخت سطحی بر روی لوله‌ها انجام گیرد این لوله‌ها قابلیت آن را دارند تا از نفود و رشد میکروب‌ها جلوگیری نمایند و امکان استفاده در صنایع غذایی و آشامیدنی را پیدا می‌کنند.

از خصوصیات این فولادها می‌توان به مقاومت بالای آن‌ها در برابر فشار، خوردگی و دمای بالا اشاره کرد.

  1. فولاد آلیاژی (Low Temperature Carbon Steel)                                

فولاد آلیاژی از کربن وآهن و برخی مواد و فلزات مانند سیلیس، مولبیدن، منگنز و … با عیار بسیار پایین ساخته می‌شود.

این نوع از لوله‌های فولاد آلیاژی به علت پایین بودن انبساط حرارتی آن‌ها نسبت به سایر فولادها بیشتر در خطوط گاز سرد و خشک مانندخطوط نیتروژن و سیالات سرد با فشار متوسط و بالا استفاده می‌گردند.

  1. فولادهای آلیاژی کربن دار( Alloy Steel)

فولادهای آلیاژی کربن دار، آلیاژهای دیگـری از آهن هسـتند که با افـزودن کربن، سـیلیس و فلزاتی همچون مولبیدن، نیکل، وانادیم، کرم و برخی دیگر از فلزات با عیار بالا ایجاد می‌شود.

  1. لوله‌های فولادی

مزیت استفاده از لوله‌های فولادی به پارامتر مقاومت و هزینه نسبی بستگی دارد. این نوع لوله‌ها  نسبت به پرتوهای UV و محیط‌های با دمای زیاد مقاوم هستند.

 از دیگر مزیت‌های این نوع لوله‌ها می‌توان به قابلیت جوشکاری، مقاومت در برابر خوردگی، دوام و هزینه مناسب اشاره کرد.

  بطور کل لوله هـای فولادی را بر اساس نوع ساخت به دو دسته لوله‌هـای درزدار و لوله‌هــای بدون درز تقسیم می‌نمایند.

  1. لوله‌هــای بدون درز

لوله فولادی بدون درز در اصطلاح به لوله مانسمان یا سیم لس (seam-less) معروفند. واژه «بدون درز» به معنی عدم وجود درزهای جوش است.

 در فرایند تولید این دسته از محصولات از مقاطع فولادی اعم از شمش استفاده می‌شود و پس از حرارت و کشش و سایر فرایندها به لوله فولادی تبدیل می‌شود.

همچنین از این لوله‌ها معمولا در شرایطی استفاده می‌شود که دما و فشار افزایش می‌یابند.

لوله‌های فولادی بدون درز در موارد مختلف در صنعت نفت و گاز به کار می‌روند:

عملیات‌های بالادستی (لوله‌های نفتی) (OTCG)

عملیات‌های میانی (انتقال و توزیع سیالات مانند نفت، گاز، بخار، اسیدها، دوغاب‌ها)

عملیات‌های پایین دستی (لوله‌های فرایندی برای تصفیه نفت و گاز در محصولات مشتق شده)

کاربردهای لوله کشی عمومی در زمینه تأسیسات

  1. لوله‌های درزدار

لوله‌های درزدار ((welded pipe،  به لوله‌هایی گفته می‌شود که از شکل‌دهی و جوش دادن ورق‌های فولادی با ضخامت‌ها و جنس‌های مختلف تولید می‌شوند.

بدین صورت که ابتدا ورقه‌هایی با ضخامت‌های متفاوت و بر پایه اندازه نهایی لوله برش داده می‌شوند، سپس به دستگاه نورد منتقل شده  و بعد از آن درز به وجود آمده جوشکاری می‌شود در واقع لوله بدون درز، از جوش دادن دو سر ورق فولادی ساخته شده و به همین دلیل لوله به شکل یکنواخت نبوده و درزدار است.

لوله درزدار، دارای سختی زیادی هستند و می‌توانند نیرو و فشار بالایی را تحمل کنند و با توجه به وزن کمی که دارند بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی هستند.

لوله‌های درزدار بر اساسی نوع روشی که به واسطه آن ورق‌های فولادی به هم جوش داده می‌شوند به دسته‌های جوشکاری الکتریکی، زیرپودری و ذوبی الکتریکی تقسیم می‌شوند که در ادامه به اختصار تشریح شده‌اند.

  • جوشکاری الکتریکی (Electric Resistance Welded)

 در فرآیند جوشکاری الکتریکی لبه‌های ورق در اثر حرارت یک  دستگاه جوش الکتریکی به حالت مذاب درآمده و به یکدیگر جوش می‌خورند، به لوله‌هایی که بر اثر جوشکاری الکتریکی حاصل می‌شوند به اختصار ERW گفته می‌شود.

  • جوشکاری زیرپودری (Submerged Arc Welding)

 یکی از پرکاربردترین روش‌های جوشکاری در صنعت است. در این روش وقتی لبه‌های ورق با یکدیگر نور می شوند شکافی V شکل بین آن‌ها به وجود می‌آید که با دستگاه جوش قوس الکتریکی شکاف را با زیر پودرهای مخصوص پر می‌کند.

  • جوشکاری ذوبی الکتریکی  (Electric Fusion Welding) 

 از این روش جوشکاری در تولید لوله درز مستقیم و یا درز مخفی استفاده می‌شود. لوله‌های درزداری  که به وسیله این نوع جوش کاری تولید می‌شوند به لوله های EFW معروفند.

  1. اتصالات فشار قوی

اتصالات فشار قوی دستهای از اتصالات صنعتی هستند که نقش مهمی در رشد صنایع مختلف از جمله نفت و گاز و پتروشیمی دارند.

 اگرچه اتصالات فشار قوی تجهیزات بسیار کوچکی هستند اما قلب صنایع انتقال سیالات محسوب می‌شوند؛ این اتصالات معمولاً از فولاد و آلیاژهای خاص ساخته میشوند که بسته به فشار سیال و اندازه سایر تجهیزات دارای انواع مختلفی هستند.

 از جمله اتصالات فشار قوی که توسط شرکت پتروسا تأمین و تولید می‌گردد می توان به انواع  زانویی (جوشی و دنده ای)، فلنج (کور، لبه دار، گلودارو ساکت)، سه راهی، درپوش، رابط و مهره ماسوره اشاره کرد.

 از آن‌جا که جابه‌جایی این سیالات همواره با فشار زیادی و درجه حرارت بالا صورت می‌گیرد لازم است تا با بررسی دقیق میزان جابه‌جایی از متناسب‌ترین نوع از اتصالات استفاده شود.

  • برخی از مشتریان ما

گروه مپنا، ماموت، شرکت نفت ایرانول،گلوبال پترو تک و...

باتوجه به تنوع و پیچیدگی‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کارشناسان شرکت آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. جهت مشاوره می‌توانید با شماره 86073350-021 و یا از طریق سایت info@petrosaco.com  با ما تماس حاصل نمایید.

آدرس سایت فارسی: petrosaco.com/fa

آدرس سایت انگلیسی: petrosaco.com

چگونه با ارسال اس ام اس خدمات با کیفیت تری ارائه بدهیم؟

چگونه با ارسال اس ام اس خدمات با کیفیت تری ارائه بدهیم؟

76t1_b6.jpg

اگر از بازاریابی پیامکی به نحوه صحیح استفاده کنید، علاوه بر اینکه به مشتریان خود دسترسی پیدا می کنید، آن ها را مشتریان دائمی خود می کنید.

اگر شما کسب وکاری راه اندازی کرده اید که قصد توسعه وگسترش آن را دارید و نیاز به تبلیغ دارید، ما به شما پنل ارسال اس ام اس را معرفی می کنیم.

با توسعه روز افزون تکنولوژی و رسانه های اجتماعی در بین افراد جامعه، دیگر به صورت معمول قادر به انجام امور جاری زندگی

خود نیستیم.

یکی از این تکنولوژی ها سامانه پیامکی است. بهترین راه و وسیع ترین راه برای تبلیغ کسب وکار های کوچک و بزرگ و نوپا، استفاده از پنل ارسال اس ام اس می باشد.

این روش با کم ترین هزینه و با سرعت بیشتر و همچنین امکان ارسال اس ام اس انبوه، شما را در رسیدن به هدف یاری می کند.

شما می توانید بازدهی فعالیت های بازاریابی تان را  با پنل ارسال اس ام اس اندازه گیری کنید و تأثیر ارتباط با مشتریان را بررسی کنید.

می توانید از طریق ماژول انتقادات و پیشنهادات،این امکان را به مشتریان بدهید که نظراتشان را از طریق ارسال پیامک اعلام کنند.

این امر باعث می شود شما به یک پله جلوتر حرکت کنید، زیرا با انتقادات و پیشنهادات سازنده می توانید به مزیت رقابتی دست پیدا کنید.

در این سامانه میتوانید به جای شماره از نام تجاری استفاده کنید و باعث ماندگاری نام تجاری کسب و کار تاندر ذهن مشتریان خود شوید.

به همین سادگی نام برند خود را بر سر زبان ها بیاورید.

مدیران و صاحبان کسب و کار چگونه از پنل ارسال اس ام اس استفاده میکنند؟

ما همیشه به صاحبان مشاغل توصیه می کنیم که برای توسعه و پیشبرد اهداف خود از پنل ارسال اس ام اس استفاده کنند، در حالی که مشتریان نیز می توانند از مزایای پنل ارسال اس ام اس، بهره مند شوند. چگونه؟

با دریافت پیامک، از تخفیف ها و پیشنهاد های اختصاصی مطلع می شوند و با برند مورد علاقه خود راحت تر و سریعتر ارتباط برقرار می کند و این راهی است برای وفادار کردن مشتریان.

ما در تلاش هستیم تا با استفاده از پنل ارسال اس ام اس، فرهنگ استفاده از پیامک را در کشور توسعه دهیم، این تلاش ما قطعاً به صاحبان کسب وکار در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریانشان کمک قابل توجه ای خواهد کرد.

استفاده از پنل ارسال اس ام اس در موارد غیر تبلیغاتی

علاوه بر استفاده از پنل ارسال اس ام اس برای تبلیغات، برای موارد غیر تبلیغاتی هم می توان استفاده کرد برای سازمان هایی که به دنبال ارائه خدمات هستند، مانند بیمارستان ها، نمایندگی بیمه، مراکز مذهبی و مساجد، مدارس، دانشگاه ها .

در تمامی مواردی که نام برده شد، اکثر مشتریان دائمی هستند یا حداقل برای یک بار به این مراکز مراجعه کرده اند.

از طریق پنل ارسال اس ام اس، اطلاعاتی در زمینه سلامت و رعایت بهداشت و یا تخفیف در ارائه خدمات، می توانید ارسال کنید.

با استفاده از سامانه ارسال و دریافت پیامک، بهترین بازخورد پیامک های ارسال شده را دریافت می کنید:

ارائه بخش نظر سنجی در مورد خدمات ارائه شده در بخش های مربوطه با پنل ارسال اس ام اس

با استفاده از سامانه پیامکی، از مشتریان خود بخواهید که انتقادات و پیشنهادات خود را به صورت مستقیم با مدیریت یا مسئول مربوطه در میان بگذارند.

ایجاد صندوق انتقادات و پیشنهادات هوشمند در بخش های مختلف بیمارستان، برای سهولت در ارسال پیامک

با کمک پنل ارسال اس ام اس این امکان را به مشتریان خود بدهید که پیشنهادات و انتقادات مربوط به نحوه برخورد پرسنل بیمارستان و کادر درمانی و همچنین پرسنل امور اداری را با این روش بیان کنند.

علاوه بر اینکه می توان به وسیله پنل ارسال اس ام اس، از نظرات مشتریان جویا شد، می توان نظرات پرسنل و کادر اداری را در مورد رفتار ارباب رجوع نیز جویا شد.

ارسال انبوه با پنل ارسال اس ام اس چه مزایایی دارد؟

با در اختیار داشتن پنل ارسال اس ام اس می توانید به شماره های منطقه مورد نظر و یا شماره های شهر و استان های سراسر کشور پیامک ارسال کنید.

شماره های همه ی شهر ها و مناطق مختلف کشور در سامانه پیامکی ثبت شده است و شما می توانید به راحتی به تمامی شماره ها پیامک ارسال کنید.

سرعت بالای ارسال پیامک یکی از مزایای مهم  است که کار را برای ارسال اس ام اس انبوه راحت تر می کند.

ماندگاری پیامک در گوشی همراه  یکی از مهمترین مسایل است.

اس ام اس فضای زیادی را احاطه نمی کند و هیچ زحمتی برای نگه داری ندارد، پس تنها کاری که شما باید انجام دهید، این است که از محتوای مناسب استفاده کنید تا برای مخاطبان جذابیت داشته باشد.

تنوع در انتخاب مخاطب یکی از مواردی هست که در هدفمند کردن تبلیغات تاثیر مثبت دارد.

با استفاده از یک سامانه پیامکی میتوانید مخاطبان را با دقت تفکیک کنید.

می توانید با استفاده از سامانه پیامکی به تمام مناطق شهرهای بزرگ، پیامک ارسال کنید.

قابلیت ارسال پیامک انبوه به اصناف، پزشکان، اساتید دانشگاه، ارگان های دولتی، بیمارستان ها و …،

 با داشتن پیش شماره مربوط به استان یا شهر مورد نظر می توانید با استفاده از سامانه پیامکی، پیامک ارسال کنید.

می توانید شماره های مخاطبان خود را در دسته بندی های مختلف تنظیم کنید تا در زمان ارسال پیامک انبوه، سریعتر ارسال کنید.

همچنین با استفاده از پنل اس ام اس می توانید مناسبت های ملی را به صورت ارسال پیامک انبوه، ارسال کنید.

با امکانات پنل ارسال اس ام اس ما هرگز در بازاریابی خود شکست نخواهید خورد.

اگر هنوز هم پنل ارسال اس ام اس ندارید، با توصیه های ما، به همراه داشتن پنل ارسال اس ام اس در کسب و کار خود فکر کنید.

منبع: وبسایت پنل پیامک مدیانا

نصب لوستر، نصب آنتن مرکزی

نصب لوستر، نصب آنتن مرکزی

دسترسی به یک برقکار از ضروری ترین نیاز‌های یک منزل و ساختمان برای اقدامات مختلف می‌باشد. نیاز به برقکاری حرفه‌ای برای نصب لوستر، نصب آنتن مرکزی و نصب دوربین مدار بسته و دیگر اقدامات لازم برای تجهیز کردن ساختمان به سیستم‌های مختلف و اتوماتیک حس می‌شود.

از مهمترین اقدامات وابسته به برقکاری نصب لوستر برای روشنایی و نورپردازی قسمت‌های مختلف منازل است. علاوه بر آن نصب دوربین مدار بسته و نصب آنتن مرکزی نیز از ضروری ترین اقدام صورت گرفته در منازل بوده که با برقکاری ارتباط مستقیم دارند.

 

به کارگیری افراد متخصص و تکنسین‌های با تجربه در امور برقکاری از ضروریات انجام این سبک کارها در منازل می‌باشد. بازار آنلاین "خدمت از ما" نیروهای متخصص و مطمئن را در زمینه برقکاری و اقدامات وابسته به آن مثل نصب لوستر، نصب آنتن مرکزی و نصب دوربین مداربسته را به شما معرفی می‌کند.

 

 

اهمیت نصب لوستر در دکوراسیون منزل

با ورود انواع لوستر به فضای تغییر دکوراسیون منزل اهمیت انتخاب یک برقکار متخصص برای نصب انواع چراغ‌ها و لوستر‌ها بیش از پیش شده است. نصب لوستر با هدف زیبایی و تنوع به ساختار قسمت‌های مختلف منزل مخصوصا درشب صورت می‌گیرد.

نصب لوستر برای قسمت‌های مختلف منزل مثل پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کار، آشپزخانه و سالن مطالعه برای تطابق دکوراسیون و روشنایی منزل انجام می‌گیرد. انتخاب یک برقکار متخصص برای نصب لوستر علاوه بر تمیزکاری و کیفیت مطلوب نصب لوستر در سقف، احتمالی هر گونه خرابی لوستر در هنگام نصب را کاهش می‌دهد.

 

qod_a6.jpg

 

بازار آنلاین "خدمت از ما" را برای انتخاب نصابان و برقکاران حرفه‌ای جهت نصب انواع لوستر اولین هدف خود قرار دهید. این امکان برای شما ایجاد می‌شود که نظرات و امتیازهای مشتریان قبلی را در اپلیکیشن و یا سایت "خدمت از ما" مشاهده کنید؛ سپس بهترین برقکار را برای نصب لوستر انتخاب کنید.

 

ضرورت نصب آنتن مرکزی برای مجتمع‌های مسکونی و تجاری

نصب آنتن مرکزی یکی دیگر از اقدامات مهم و نیاز مند به برقکار حرفه‌ای در ساختمان بوده که با هدف بهبود سرویس دهی در مجتمع‌هایی با آنتن‌ زیاد است. با نصب آنتن مرکزی علاوه بر کاهش هزینه نصب هر آنتن برای یک گیرنده، حجم بالای سیم کشی در ساختمان کاسته شده و اثر القایی آنتن‌ها بر یکدیگر نویز و پارازیت را ایجاد نمی‌کند.

نصب آنتن مرکزی با کمک یک تیم برقکار حرفه‌ای بیشتر برای مجتمع‌های مسکونی و تجاری با هدف زیباسازی فضای ساختمان در کنار دیگر ویژگی‌ها صورت می‌گیرد. انتخاب یک نصاب حرفه‌ای مسلط به برقکاری و داری سابقه مشابه کاری در زمینه نصب آنتن مرکزی در دریافت خروجی کار مطلوب بسیار موثر است.

 

 

 

 

با تاکید بر نکات بیان شده بازار آنلاین "خدمت از ما" با فراهم کردن شرایط لازم برای معرفی نصابان و کارشناسان نصب آنتن مرکزی انجام صحیح این کار توسط افراد کاربلد را تضمین می‌کند. همه چیز از انتخاب یک کارشناس متخصص برای نصب آنتن مرکزی تا دریافت نتیجه مطلوب با ثبت سفارش در اپلیکیشن و وبسایت "خدمت از ما" امکان پذیر است.

 

نصب دوربین مداربسته برای ساختمان‌های مختلف

دوربین مداربسته از ضروری ترین لوازم برای زندگی امروز خصوصا برای مجتمع‌های آپارتمانی، اداری و تجاری می‌باشد. سبک‌های مختلف دوربین مداربسته برای دسترسی افراد به فضای یک محل مورد نظر حتی در هنگام خروج از مکان بصورت آنلاین تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برقراری امنیت، حفاظت از حریم شخصی، پیگیری موار مشابه سرقت و ... از مهمترین ویژگی‌های ایجاد شده در فضای یک ساختمان با نصب انواع دوربین مدار بسته است. نصب دوربین مداربسته توسط یک نصاب متخصص و یک تکنسین و برقکار حرفه‌ای برای جلوگیری از هر گونه خطا در هنگام نصب از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

 

 

در این خصوص با یک ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" در کوتاهترین زمان ممکن با تکنسین‌ها و نصابان متخصص برای نصب دوربین مدار بسته در نقاط مختلف در ارتباط باشید. علاوه بر این امکان مشاهده سوابق کاری و استعلام قیمت رایگان از نصابان متخصص در نصب دور بین مداربسته در وب سایت و اپلیکیشن "خدمت از ما" وجود دارد.

 

ویژگی‌های یک برقکار کاربلد و باتجربه

تامین برق قسمت‌های مختلف ساختمان برای تجهیز کردن بخش‌های مختلف با سیستم‌های هشدار، نصب انواع ریموت و درب‌های کنترلی، نصب لوستر و چراغ‌های تزیینی در محدوده سالن‌های انتظار مجتمع‌ها و حیاط منازل مسکونی، نصب دوربین مداربسته و مواردی از این قبیل با به کارگیری یک برفکار حرفه‌ای برای برق کشی ساختمان امکان پذیر است.

قیمت برقکاری ساختمان و به کارگیری حرفه‌ی یک تیم برقکار در ساختمان وابسته به نوع خدمات از  تعمیرات برق منزل گرفته تا نصب انواع مدار و تابلو برق برای تامین برق مورد نیاز در نصب و کاربرد تجهیزات پیشرفته در ساختمان و همین طور گستردگی فضای در نظر گرفته شده و سختی کار متغیر می‌باشد.

 

 

بازار آنلاین "خدمت از ما" با معرفی تکنسین‌های کاربلد برای برقکاری ساختمان شرایط را برای رسیدگی سریع به درخواست افراد در زمینه برق کشی ساختمان سهولت بخشیده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق در خصوص قیمت نهایی برقکاری  پس از ثبت سفارش در "خدمت از ما" با تکنسین‌های مناسب ارتباط برقرار کرده و از آنها استعلام قیمت رایگان بگیرید.

خدمات برقکاری برای نصب لوستر، نصب آنتن مرکزی و نصب دوربین مداربسته در خدمت از ما

یکی از دغدغه‌های مهم مشتریان برای نصب لوستر، نصب آنتن مرکزی و نصب دوربین مداربسته دسترسی به یک برقکار و تکنسین نصب متخصص در کوتاهترین زمان ممکن است. به کارگیری برقکار حرفه‌ای در نصب لوستر، نصب آنتن مرکزی و نصب دوربین مداربسته و دیگر اقدامات وابسته به برق کشی ساختمان تاثیر بسزایی دارد.

 

"خدمت از ما" آمادگی معرفی متخصصین برقکار حرفه‌ای برای نصب و راه اندازی سیستم‌های وابسته به برق کشی ساختمان را به مشتریان دارد. در صورتی که تصمیم به نصب لوستر، نصب آنتن مرکزی و نصب انواع دوربین مداربسته را در ساختمان خود دارید، کافی است با یک ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" از بهترین متخصصان در زمینه برقکاری و نصب این تجهیزات بهره ببرید.

 

منبع: https://cole2.uconline.edu/eportfolios/30420/Chandelier_installation