فروش فایل 6

فروشگاه فایل 6

فروش فایل 6

فروشگاه فایل 6

اسباب بازی لگو از چوب


احتمالا همه شما در کودکی با این اسباب بازی ها برخورد کرده اید. لگو آجرهای پلاستیکی محبوبی هستند که اشکال مختلف را با هم ترکیب می کنند. این اسباب بازی سال هاست مورد استفاده کودکان قرار می گیرد و نسل های زیادی با آن خاطره دارند. این اسباب بازی ها آنقدر محبوب هستند که افراد در هر سنی تمایل دارند با آنها بازی کنند. همچنین ممکن است بخواهید اطلاعاتی را در مورد اینکه بازی لگو چیست و تاریخچه ساخت لگو چگونه بوده است بدانید.

لگو چیست

فکر نمی کنم کسی باشد که نداند اسباب بازی لگو چیست. البته همه شما این اسباب بازی ها را از دوران کودکی خود می شناسید. حتی اگر با شرکت لگو آشنایی نداشته باشید، احتمالا اشکال مختلفی را با اسباب بازی های آن ساخته اید. اما به طور کلی برای اینکه بفهمیم لگو چیست باید بگوییم که اسباب بازی های لگو قطعات پلاستیکی هستند که می توان آنها را مانند آجر روی هم چید. بنابراین، می توانید هر شکلی را که می خواهید با آنها ایجاد کنید.

لگو یکی از اسباب بازی های مورد علاقه کودکان است و همه بچه های دنیا طرفدار آن هستند. اگر به تاریخچه شرکت لگو نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که این برند برای سالیان متمادی همیشه یک برند محبوب بوده است. این تکه های رنگارنگ کوچک برای کودکان بسیار جذاب هستند و علاوه بر جنبه بازی، می توانند در رشد خلاقیت و آموزش کودک نیز موثر باشند.

در واقع، کودکان در حین بازی با اتصال مکرر قطعات و جدا کردن آنها مهارت های بسیاری را یاد می گیرند. با توجه به کارایی بالا و مزایای فراوان این اسباب بازی، به عنوان یک اسباب بازی کامل و مفید به حساب می آید.

تاریخچه اسباب بازی های لگو

اکنون که می دانید لگو چیست، بهتر است تاریخچه شرکت لگو را بدانید. شاید برایتان جالب باشد که این شرکت چگونه کار خود را آغاز کرد و به مرور زمان به عنوان یک برند معروف شناخته شد.

آقای اوله کرک کریستیانسن مخترع و سازنده لگو است و شرکت لگو را در دانمارک در سال 1932 تاسیس کرد. حالا ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که لگو یعنی چه؟ در دانمارکی لگ به معنای بازی و گود به معنای خوب است که برای ساختن این کلمه از آن استفاده کردند. در واقع لگو ترکیبی از دو کلمه دانمارکی و به معنای خوب بازی کردن است.

از سال 1919، اوله کرک کریستینسن در و پنجره برای ساختمان های چوبی می ساخت. در سال 1932، به دلیل مشکلات مالی و شرایط نامناسب اقتصادی، شرکت او دچار بحران شد و وضعیت شرکت بسیار نامرتب بود. به همین دلیل، او تصمیم گرفت برای بهبود وضعیت، عروسک های چوبی بسازد و بفروشد. در واقع می توان گفت که تاریخچه کمپانی لگو از همین لحظه آغاز می شود. سپس شروع به ساخت اسباب بازی های زیادی کرد. این اسباب بازی ها همان لگوهای امروزی بودند که از چوب ساخته می شدند و عمدتاً به صورت هواپیما، ماشین و ... عرضه می شدند.

پس از مدتی آقای کریستینسن به فکر انتخاب نام مناسب برای شرکت خود افتاد و در نهایت با کمک سایر همکاران نام لگو را برای این شرکت انتخاب کرد. از آنجایی که برای موسس گروه لگو کیفیت اسباب بازی هایش اهمیت زیادی داشت، از بهترین چوب برای ساخت آنها استفاده کرد.

با توجه به کیفیت و جذابیت محصولات شرکت اسباب‌بازی لگو، زمانی که افراد بیشتری با این اسباب‌بازی آشنا می‌شوند و متوجه می‌شوند لگو چیست، تعداد خرید این شرکت افزایش یافته و این روند ادامه پیدا کرده است. در تاریخچه شرکت لگو در طول جنگ جهانی مشخص می شود که این اسباب بازی ها حتی در آن شرایط نیز طرفداران خود را از دست نداده اند و روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شود.

همانطور که گفتیم برند اسباب بازی لگو از چوب برای ساخت اسباب بازی استفاده می کرد. این روند ادامه داشت تا اینکه در سال 1947 مدیریت شرکت لگو تصمیم گرفت از پلاستیک به جای چوب برای ساخت اسباب بازی استفاده کند.

پس از مرگ اوله کرک کریستینسن در سال 1958، فعالیت های شرکت لگو با مدیریت پسرش ادامه یافت. در سال 1960 بود که کارخانه اسباب بازی سازی لگو ناگهان آتش گرفت. در حالی که نیمی از اسباب‌بازی‌های کارخانه هنوز از چوب ساخته می‌شدند، آتش افزایش یافت و خسارت زیادی به شرکت وارد کرد. پس از این اتفاق، شرکت لگو از پلاستیک برای تولید تمام اسباب بازی های خود استفاده کرد. اما در این سال ها، افراد بیشتری با برند لگو در کشورهای دیگر آشنا شدند. این برند محبوبیت زیادی در جهان به دست آورده است و محصولات آن در فرانسه، آلمان، سوئد، بریتانیا و ... به فروش می رسد.

بعداً شرکت اسباب‌بازی لگو قطعات و تجهیزات بیشتری را برای بازی کودکان عرضه کرد. این شرکت همچنین مکعب های پلاستیکی بزرگ تری تولید کرد تا کودکان نیز بتوانند از آنها استفاده کنند. با گذشت زمان بسته بندی های جذاب تری از آجرهای لگو با مدل های زیبا برای کودکان مانند جنگ ستارگان، فضا، دزدان دریایی، قلعه ها و غیره در بازار ظاهر شد. هنگامی که مردم در سراسر جهان فهمیدند لگو چیست، از بازی با آن لذت بردند و با آن خاطرات خوشی ساختند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.