فروش فایل 6

فروشگاه فایل 6

فروش فایل 6

فروشگاه فایل 6

نحوه برخورد با لوازم خانگی هنگام فروش خانه


نحوه برخورد با لوازم خانگی هنگام فروش خانه

وقتی خانه‌تان را می‌فروشید، مسلم است که پرتره‌های خانوادگی، تزئینات و اثاثیه را در کامیون متحرک قرار می‌دهید، اما در مورد وسایلتان چطور؟ آیا باید یخچال و فر را با خود به خانه جدید ببرید؟ ماشین لباسشویی  کالا پایا و خشک کن چطور؟

https://kalapaya.com/%d8%aa%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%d8%b4%d9%be%d8%b2%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87/

از نظر فنی، فروشندگان می توانند با هر چیزی که به طور دائم به ملک متصل نیست، از خانه خارج شوند. اما مراقب باشید، حذف برخی از لوازم خانگی در فروش خانه می‌تواند خریداران بالقوه را از کار بیاندازد و در هنگام جابه‌جایی یک لایه دشواری اضافه کند.

 

هنگام بررسی اینکه آیا لوازم خود را بردارید یا بگذارید، باید در نظر بگیرید که چه چیزی برای بازار شما "هنجار" در نظر گرفته می شود و همچنین اینکه چگونه لوازم شما ممکن است بر بازارپذیری خانه شما تأثیر بگذارد. برای کمک به شما در تصمیم گیری، نقش لوازم خانگی در فروش خانه را بر اساس شرایط بازار، قیمت و وضعیت ملک بررسی می کنیم. ما همچنین نحوه انتقال وسایل برقی خود را با خیال راحت به خانه بعدی خود پس از بسته شدن فروش پوشش خواهیم داد.

 منبع : فروشگاه کالا پایا    https://kalapaya.com/

راهنمای کولر گازی 30000


راهنمای کولر گازی 30000

  فروشگاه سرمارسان

راهنمای کولر گازی 30000 به طور معمول برای فضا هایی با مساحت محیط بین 43 تا 80 متر مربع استفاده می شود که پرفروش ترین نوع کولر گازی 30000 است یا از نظر قدرت و ظرفیت و قیمت تقسیم می شود. دلیل محبوبیت کولر گازی 30000، اندازه کوچک و مصرف کم آن ها است.

کولر گازی 30000 نوعی سیستم تهویه متشکل از دو بخش اصلی - یک کمپرسور خارجی و پانلی برای تهویه هوای گرم یا سرد داخلی است که دارای امکانات مختلفی مانند کولر گازی 30000 که برای هر کار Mtrazy و کولر گازی 30000 برای انجام استفاده می شود.

از بهترین فروشگاه های خرید کولر گازی سایت علی بابا و سایت امازون برای خارج از کشور و سایت سرمارسان برای داخل کشور ایران می باشد .

کولر گازی 30000 برای چه اندازه ای مناسب است؟

کولر گازی 30000 معمولاً از این نوع ظرفیت برای مساحت ۱۲ تا ۲۵ متر استفاده می کنند که برای دفاتر و اتاق های خانه مناسب است که استفاده های زیادی دارند. این مدل به دلیل مصرف برق و اقتصادی از نظر هزینه برق بسیار پایین است. بسیار محبوب و محبوب است، اندازه کوچک کولر گازی 30000 سال  آن را به یکی از محبوب ترین قابلیت های کولر گازی 30000 تبدیل کرده است که در برندهای مختلف در بازار جهانی و همچنین در بازار ایران تولید و عرضه شده است که دارای برندهای معروف و شناخته شده برای شماست. به طور کلی کولرهای گازی به دو دسته تیتانیوم و تیتانیوم تقسیم می شوند.

 

برندهای کولر گازی 30000 از سرمارسان

کولر گازی جنرال مکس 30000 ، کولر گازی جنرال گلد 30000 ، کولر گازی زانتی 30000 ،کولر گازی ایوولی 30000 ، کولر گازی جنرال شکار 30000 ، کولر گازی گری 30000

خرید کولر گازی از سایت امازون 

با توجه به تنوع گسترده برندها و مناسب بودن آنها برای هر شهر متفاوت است و با بررسی 12 هزار کولر گازی در برندهای فوق و مطالعه توضیحات خاص هر برند می توانید با متخصصان تبرید در خط ویژه 5004 03 91-0021 تماس بگیرید تا بهترین مدل را دریافت کنید. انتخاب کنید و شهر خود را خریداری کنید.

s4_c0l9.jpg

تفاوت T1 و T3 در کولر گازی 30000

T1 برای آب و هوای معتدل و T3 برای آب و هوای بسیار گرم و خشک. استفاده از T3 برای اقلیم های معتدل باعث افزایش مصرف انرژی و سرماخوردگی بیش از حد می شود که این امر منجر به استفاده نادرست از کولر گازی 30000 و افزایش مصرف می شود.

انتخاب یکی از نقاط مهم در انتخاب و خرید یک کولر گازی 30000 است. به ما بپیوندم تا شما را با برندهای مختلف کولر گازی 30000 در توان های مختلف معرفی کنیم و با مشاوره سرمایه ای می توانید بهترین کولر گازی 30000 را در بازار برای خود خریداری کنید.

چه تفاوتی بین گاز R410 و گاز R22 وجود دارد؟

در واقع تفاوت گاز R22 با گاز R410 در جذب و آزاد شدن گرما است به گونه ای که جذب و آزاد شدن گرما در گاز R22 کوچکتر از R410 یا PURON است و بازده کمتری دارد. گاز در کولرهای اینورتر معمولاً R410 است.

گاز R22 (دی کلروفلوئورومتان) که با نام گاز فرون نیز شناخته می شود، از زمانی که جایگزین گاز R12 شد، به عنوان مبرید در سیستم های تبرید مورد استفاده قرار گرفته است. این گاز عضوی از خانواده بزرگ هیدروفلوئورکربن ها است که رنگ و بویی ندارد.

اگرچه امروزه به دلیل اثرات مخربی که بر محیط زیست و لایه ازن دارد کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و از سال ۲۰۱۲ در کشورهای توسعه یافته ممنوع شده است، اما هنوز هم یکی از محبوب ترین گازها برای سیستم های تبرید است.

. این گاز به دلیل خواص شیمیایی خاص خود برای سیستم های تبرید بالای صفر و زیر صفر مناسب است. گاز R22 به عنوان سردترین گاز در میان تمام مبریدها شناخته می شود، به همین دلیل است که با وجود اثرات مخرب آن بر محیط زیست هنوز هم بسیار محبوب است.

تفاوت دوم بین گاز R22 و گاز R410 این است که گاز R410a دارای نقطه جوش منفی 51.4- درجه است که بسیار بیشتر از گاز R22 است که نقطه جوش منفی 40.8 درجه دارد و سازگار با ODP است. ظرفیت خنک کننده بسیار خوبی دارد و برای تبادل کننده های حرارتی کوچک مانند کولرهای خنک کننده بسیار عالی است.

مزایای استفاده از گاز R410 بیش از گاز R22

R410 عملکرد بهتری نسبت به مبرید R22 در جذب گرما و آزاد شدن دارد.

کمپرسور R410 کار می کند خنک تر از R22; همچنین خطر آسیب ناشی از گرم شدن بیش از حد را کاهش می دهد.

نسبت محلول بودن R410 در روغن مصنوعی بیشتر از محلول پذیری R22 در روغن معدنی است. به همین دلیل سیستم R410a خوردگی و سایش کمتری نسبت به سیستم R22 دارد.

R410 بار کمتری نسبت به R22 دارد.

R410 دارای آنتالپی بالاتر و نقطه جوش پایین تر از R22 است.

استفاده از R410 در کولرهای مطبوع منجر به عمر جزء طولانی تر، خنک کننده طولانی تر و عمر خدماتی طولانی تر می شود.

بیشتر بخوانید

http://edu.fudanedu.uk/user/11691/
http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://sarmaresan.com/
http://fudanedu.uk/user/ruthball2/
http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:RuthBall2
https://git.isis.vanderbilt.edu/RuthBall2
https://lib02.uwec.edu/ClarkWiki/index.php?title=User:RuthBall2
https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://sarmaresan.com/
https://git.sicom.gov.co/RuthBall2
http://jobs.ict-edu.uk/user/19577/

روش جرم گیری ماشین لباسشویی بوش با پودر جرم گیر


بعضی از آلودگی‌ها و کثیفی‌های لباس‌ها بعد از شستشو در ماشین لباسشویی باقی می‌ماند. این امر به‌مرورزمان موجب تکثیر باکتری‌ها و ایجاد بوی بد در داخل ماشین لباسشویی می‌شود. برای جلوگیری از این مشکلات و آلرژی و حساسیت پوستی که برای نوزادان به دنبال خواهد داشت، باید حتماً در طول زمان جرم گیری ماشین لباسشویی را انجام دهید.


روش جرم گیری ماشین لباسشویی بوش با پودر جرم گیر

 

پودر جرم گیر بوش با عملکرد آسان و راحت می‌تواند خیلی سریع در یک‌بار شستشو، رسوبات دستگاه را از بین ببرد. این پودر باعث بهبود عملکرد دستگاه شده و داخل دستگاه را همانند روز اول تمیز می‌کند.

با استفاده از پودر جرم گیر می‌توانید رسوبات ماشین لباسشویی بوش را کامل پاک کنید. ساختار این پودر به‌گونه‌ای است که تمام رسوبات و بقایای پودرهای شوینده در فیلتر، لوله‌ها، دیگ شستشو و لاستیک دور درب لباسشویی را تمیز می‌کند.

البته در هنگام خرید جرم گیر به نوع و برند آن توجه کنید. زیرا استفاده از یک جرم گیر نامناسب ممکن است به ماشین لباسشویی و قسمت‌های فلزی آن آسیب برساند.

z4_r1y.jpg

پودر جرم گیری را در قسمت اصلی شستشوی جاپودری ماشین لباسشویی بریزید. سپس برنامه انتخابی ماشین ‌لباسشویی را بر روی برنامه معمول شستشو دهید و بگذارید که دستگاه بدون لباس شستشو را انجام دهد.

بعد از اتمام جرم گیری ماشین لباسشویی بوش، درب دستگاه را به مدت ?? دقیقه باز بگذارید. معمولاً می‌توانید به میزان استفاده از ماشین لباسشویی، از جرم گیر برای شستشو و بهبود راندمان دستگاه استفاده کنید.

 

ویژگی‌ها و مزایای پودر جرم گیر

  • رفع بوی بد ماشین لباسشویی و خوشبوکننده دستگاه
  • از بین بردن رسوبات موجود در لوله‌های خرطومی زیر دیگ و فیلتر و دیگ داخلی لباسشویی
  • پیشگیری از ایجاد جرم در ماشین لباسشویی
  • ارتقای کیفیت شستشوی لباس‌ها در دستگاه
  • بالا بردن عمر دستگاه
  • صرفه‌جویی در میزان مصرف مواد شوینده
  • تمیز کردن و جرم گیری فیلتر و درنتیجه مصرف کمتر برق ماشین لباسشویی
  • روش جرم گیری ماشین لباسشویی بوش با جوش‌شیرین و سرکه

 

ترکیب جوش‌شیرین، سرکه و آب یک محلول بسیار قوی و ارزان برای انجام جرم گیری لباسشویی بوش استفاده می‌شود. البته استفاده از این روش به دلیل اسیدی بودن 2 ماده توصیه نمی‌شود. چون استفاده زیاد از این 2 ماده موجب از بین رفتن لاستیک درب دستگاه و صدمه به قطعات لباسشویی می‌شود.

این محلول جرم گیری لباسشویی بوش را در داخل دستگاه بریزید و ماشین را روشن کنید. محلول جوش‌شیرین و سرکه با فرمولاسیون اسیدی که دارد موجب پاک شدن رسوبات و جرم‌های دیگ شستشو می‌شود.

پس از اتمام شستشوی لباسشویی، درب را باز کنید. سپس با یک اسفنج نرم یا پارچه دیواره‌های داخلی ماشین لباسشویی را پاک کنید.

 

 

توصیه‌هایی برای جرم گیری ماشین لباسشویی بوش

  •  پس از اتمام هر بار شستشو ماشین لباسشویی، درب را چند دقیقه‌ای باز بگذارید. در این صورت بخارآب و گرمای داخل ماشین خارج می‌شود و شما دیگر با بوی بد حاصل از شستشو مواجه نمی‌شوید. با این کار رسوبات و جرم نیز در دستگاه جمع نمی‌شود و ماشین لباسشویی با کیفیت بهتری شستشو را انجام می‌دهد.
  • پس از اتمام کارکرد ماشین لباسشویی، لباس‌ها را از دستگاه دربیاورید. ماندن بیشتر لباس‌ها در ماشین موجب ایجاد جرم و بوی نامطبوع خواهد شد. چه‌بسا شاید به دلیل رطوبت، بوی بدی در لباس‌ها ایجاد شود و ناچار به شستشوی دوباره لباس‌ها شوید.
  • می‌توانید بعد از هر بار شستشو، اجزای مرطوب ماشین لباسشویی چون لاستیک دور دربلاستیک دور درب را خشک کنید. پاک کردن رطوبت ماشین لباس شویی باعث جلوگیری از ایجاد لکه در دستگاه و رشد باکتری‌ها می‌شود. انجام این امر می‌تواند شما را در مدت طولانی از انجام جرم گیری لباسشویی بوش بی‌نیاز کند.

 

مرکز تعمیر ماشین لباسشویی بوش

مرکز تعمیرات بوش با ارائه خدمات مناسب، تعمیر لباسشویی بوش و سرویس دوره‌ای در تلاش است که مشکلات دستگاه شما را در کمترین زمان و هزینه برطرف نماید. متخصصان و کارشناسان تعمیر آنلاین با بیان نکات و توصیه‌های لازم در رابطه با نگهداری و طرز استفاده درست از ماشین لباسشویی بوش آموزش‌های ضروری را ارائه می‌دهند.

 

همچنین شما می‌توانید برای تعمیر لباسشویی و یا جرم‌ گیری ماشین لباسشویی بوش از خدمات تعمیر آنلاین بهره بگیرید.

کارشناسان تعمیر آنلاین در زمینه انتخاب بهترین پودر جرم گیر برای ماشین لباسشویی بوش نیز پاسخگوی شما کاربران گرامی هستند. در صورت بروز سؤال یا اشکال می‌توانید از طریق شماره‌های مندرج در سایت تعمیر آنلاین مشاوره بگیرید

منبع: آترامگ

امروزه برای باتری از چه صفحاتی استفاده میشود ؟


امروزه برای باتری از چه صفحاتی استفاده میشود ؟

 

1. باتری حصیری شیشه ای جاذب (AGM)

باتری آ جی ام یک باتری ویرا است که برای پشتیبانی از نیازهای انرژی الکتریکی بالاتر در وسایل نقلیه مدرن طراحی شده است. این شبیه به یک باتری سلول مرطوب است، اما یک جداکننده فایبرگلاس ("حصیر شیشه ای") محلول الکترولیت را جذب می کند و آن را در جای خود نگه می دارد

در ادامه با ما همراه باشید تا یکی از تخصصی ترین مقالات سایت تلیسان را بخوانیم و به اطلاعاتمان بیافزاییم.

6_3qrp.png

این نوع باتری عملکرد بهتری نسبت به نمونه های سیل دار و ژل سلولی خود دارد.

 

این باتری می تواند تا 5 برابر سریعتر شارژ شود و 3 برابر عمر چرخه بیشتری را نسبت به یک باتری معمولی تحمل کند. همچنین می تواند تا 80 درصد از وزارت دفاع خود را کاهش دهد.

 

باتری آجی ام برای خودروهایی با برنامه های استارت-استاپ خودکار و با بازیابی انرژی ترمز ایده آل است. با این حال، می تواند 40 تا 100 درصد بیشتر از باتری های معمولی هزینه داشته باشد.

 

2. باتری چرخه عمیق

باتری چرخه عمیق نوعی باتری سرب اسیدی است و می تواند سیل یا آب بندی شود. از صفحه باتری ضخیم تری در سلول های خود استفاده می کند و ماده فعال متراکم تری دارد.

 

نوع باتری چرخه عمیق برای انرژی پایدار با کاهش جریان کمتر در دوره های زمانی طولانی طراحی شده است. کارشناسان تلیسان میگویند این برای وسایل نقلیه تفریحی، چرخ دستی‌های گلف و وسایل نقلیه دریایی مناسب‌تر است - به همین دلیل به آن باتری دریایی نیز می‌گویند.

 

3. باتری لیتیوم یون (Li-Ion).

شما اغلب باتری لیتیوم یونی را در خودروهای هیبریدی یا الکتریکی پیدا خواهید کرد. باتری لیتیوم یونی می تواند انرژی بیشتری ذخیره کند و زمان شارژ سریع تری دارد. همچنین نسبت به باتری های معمولی سبک تر است که برای خودروهای الکتریکی ضروری است.

 نکته ای از تلیسان :  وزن کمتر به معنای مسافت بیشتر با یک بار شارژ است

 

 

در حالی که یک بسته باتری لیتیوم یونی هزینه بسیار بیشتری نسبت به باتری های اسید سرب دارد، اما عمر طولانی تری دارند. اکثر سازندگان گارانتی 5 تا 8 ساله برای باتری های لیتیومی خود می دهند، اما می توان انتظار داشت که بین 10 تا 20 سال عمر کنند.

 

قطعات باتری لیتیوم یون قابل بازیافت هستند، که یکی دیگر از مزایای آن است که آن را گزینه خوبی برای آگاهان محیط زیست می کند.

 

4. باتری نیکل متال هیدرید

باتری (هیدرید نیکل-فلز) اغلب در خودروهای هیبریدی استفاده می شود، اما در برخی از خودروهای الکتریکی موفق است. این باتری هیبریدی نسبت به باتری لیتیوم یون یا اسید سرب دارای چرخه عمر طولانی تری است.

 

با این حال، آنها نرخ خود تخلیه بالایی دارند، گران هستند و در دماهای بالا گرمای زیادی تولید می کنند. به همین دلیل است که باتری فلزی هیدرید نیکل برای خودروهای برقی شارژی کارایی کمتری دارد و روی خودروهای هیبریدی متمرکز شده است.

 

اکنون که برخی از انواع رایج باتری خودرو را پوشش داده‌ایم، بیایید به برخی از سؤالات متداول بپردازیم.

میتوانید ادامه این مقاله مهم را در وب سایت تلیسان بخوانید در نظر داشته باشید که شما میتوانید برای خرید باتری ماشین از طریق این سایت اقدام کنید.

بوفه برنزی در دکوراسیون


بوفه برنزی در دکوراسیون

بوفه برنزی یک نوع کابینت با درب های شیشه ای است و از جنس برنز می باشد. از بوفه برنزی برای نمایش ظروف تزئینی و لوکس استفاده می شود. به زبان ساده ، بوفه برنزی یک کمدی زیبا است که برای افزایش دکوراسیون داخلی استفاده می شود. رنگ ، اندازه و شکل این بوفه برنزی بسته به سلیقه و منطقه منزل شما می تواند متفاوت انتخاب شود. این سری از بوفه های برنزی با نمای شیشه ای شیک و زیبا به صورت سه در دو یا یک در تهیه می شوند.برخی از آنها نیز با کمک چند کشو تولید می شوند. باید بگویم که علاوه بر نشان دادن ظروف قدیمی و نوستالژی ، می توانید مبلمان خانه خود را با استفاده از بوفه های برنزی تزئینی نیز ترکیب کنید. در این مقاله شما را راهنمایی می کنیم تا بتوانید بهترین بوفه برنزی را از فروشگاه برنز نوین تهیه نمایید تا دکوراسیون منزل خود را چندین برابر زیباتر نمایید.

بوفه یکی از عناصر تزئینی است که از گذشته تا به امروز در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گرفته است. بدون شک همه شما بوفه های شیشه ای چوبی را در خانه های قدیمی پدربزرگ و مادربزرگ دیده اید که با کمک لوازم تزئینی مانند بشقاب های رنگ قرمز طراحی شده اند.

 

c7_tida.jpg

 

بوفه این روزها ظاهری متفاوت به خود گرفته است و عملکردی مشابه گذشته دارد. این روزها می توان از بوفه برای طراحی داخلی در اشکال مختلف و با تم های رنگی متفاوت استفاده کرد. به عنوان مثال ، می توانید اشیاء کریستالی خود را با کمک بوفه سلطنتی نمایش دهید. بوفه کلاسیک به شما امکان می دهد از لوازم قدیمی خود به خوبی مراقبت کنید. همچنین با استفاده از بوفه های مدرن می توانید از لوازم تزئینی با موضوع طلا برای ایده های خاص استفاده کنید. در کنار همه ی این مدل بوفه ها، بهترین انتخاب بوفه برنزی می تواند باشد. بوفه های برنزی علاوه بر زیبایی چشمگیری که دارند دارای ارزش قیمتی بالایی نیز هستند. به علت استفاده از آلیاژ برنز، قیمت این بوفه ها نیز همواره ارزش خود را حفظ می کند.

بوفه برنزی را می توان برای کارهای زیادی در خانه استفاده کرد. به عنوان مثال ، می توانید از بوفه برنزی برای ذخیره لوازم قدیمی خود استفاده کنید ، که به آن علاقه زیادی دارید. این کار به مرور زمان از آسیب دیدن اشیای قدیمی شما جلوگیری می کند. از طرف دیگر ، می توانید از بوفه برای نمایش وسایل لوکس که در خانه نگهداری می کنید استفاده کنید. برای مثال ، ظاهری شیک تر به گلدان ، قوطی آبیاری یا کاسه یا بشقابی که به اشتباه در خانه قرار داده شده ، بدهید. در نهایت ، بوفه برنزی یک ویترینی است که برای زیبایی خانه شما در اتاق نشیمن ، اتاق نشیمن و سایر قسمتهای خانه استفاده می شود. بدون شک نیاز به بوفه برنزی نه تنها برای دکوراسیون فضا بلکه برای قرارگیری بهتر تجهیزات ضروری است.

بوفه برنزی را می توان در تمام قسمت های داخلی خانه استفاده کرد. همچنین می توانید از این کمد تزئینی مجلل برای زیباتر شدن اتاق نشیمن خود استفاده کنید. استفاده از کنسول ها و لوازم تزئینی خاص برای زیباسازی فضای داخلی خانه بی تاثیر نیست. استفاده از تم های رنگی متفاوت استفاده از کنسول و بوفه برنزی با تم رنگ طلایی به شما امکان می دهد هماهنگی رنگ خوبی را در فضا به دست آورید. ایده رنگ طلایی موثرترین طرحی است که با استفاده از بوفه هایی با این تم رنگی می توان به آن دست یافت. می توانید زیباتر شدن این کمد و فضای اطراف آن را با لوازم تزئینی طلا یا مسی بیشتر از قبل مشاهده کنید. توصیه می کنیم از این بوفه مجلل و زیبا در اتاق نشیمن و دور میز پذیرایی استفاده کنید تا سلیقه خود را به مهمانان خود نشان دهید.

روش های مختلفی برای تهیه بوفه برنزی وجود دارد. شما می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی بوفه برنزی مورد نظر خود را سفارش داده و یا خریداری نمایید. مهمترین اصل در خرید بوفه برنزی و سایر محصولات برنزی را تشخیص اصل بودن محصول برنزی می باشد. با وجود تقلب زیاد در این حوزه، پیدا کردن محصول اصل یک مقدار سخت و استرس آور می باشد. بهترین راه برای خرید مطمئن را می توان خرید با ضمانت نامه و یا خرید از فروشگاه های معتبر را دانست. در حوزه فروشگاه مجازی، فروشگاه برنز نوین و یا دیجی کالا بهترین انتخاب برای تهیه محصولات می باشد. از مزیت های فروشگاه برنز نوین می توان به ضمانت نامه کتبی اصالت کالا، کیفیت بالا و قیمت مناسب و ارسال فوری به سراسر کشور را می توان اشاره کرد. همچنین ارسال به استان تهران و البرز به صورت رایگان انجام می پذیرد. فروشگاه برنز نوین محصولات خود را به صورت حضوری نیز به فروش می رساند و برای کسانی که در استان تهران هستند و می خواهند کیفیت محصولات را از نزدیک نگاه کنند، این امکان وجود دارد که به صورت حضوری به فروشگاه برنز نوین مراجعه نماید و محصول مورد نظر خود را با خیال راحت انتخاب نماید. برای ارتباط با فروشگاه برنز نوین و دیدن کلیه محصولات می توانید به آدرس فروشگاه که نشانی آن در پایین ذکر می شود، مراجعه فرمایید.

https://bronzenovin.com